POJIŠŤOVNA SIMPLEA SPOUŠTÍ PRVNÍ ONLINE SJEDNÁNÍ ŽIVOTNÍHO POJIŠTĚNÍ. OD ZAČÁTKU AŽ DO KONCE
25. 8. 2022
Sjednat si kvalitní životní pojištění z pohodlí domova, kdy chci a bez toho, aby bylo třeba radit se s operátorem call centra? Tak tuhle možnost začala nabízet naše pojišťovna Simplea. Spustila online sjednávač životního pojištění, který je opravdu celý online.
Nový online nástroj umožní sjednat na mobilu či počítači stejné pojištění, jako by to udělal pracovník pojišťovny. Formulář je skvěle propracovaný, vede člověka krok za krokem, nabízí mu varianty, doporučuje, nenechá ho sáhnout vedle.
Formulář najdou lidé na webu pojišťovny: https://pojisteni.simplea.cz/
Tým Simplea tak znovu dodržuje to, co si předsevzal při založení pojišťovny. Nabízí lidem pojištění, které je nenechá na holičkách v těžkých životních situacích, a garantuje plnění v 99 % případů. Dobře sjednané pojištění je ovšem základ. Také proto je celý proces online sjednání důkladně propracovaný, nabízí všechny důležité druhy pojištění a umožňuje individuální nastavení jak rozsahu, tak výše pojistných částek.
„Oblastí, ve kterých jsme mohli přinést něco nového a unikátního, bylo opravdu hodně. Jsem rád, že se nám podařilo splnit to, co jsme si předsevzali – vytvořit online sjednání bez nutnosti kontaktu s operátorem, nejen pro zdravé klienty a s plnou nabídkou pojistného krytí. Jde o online proces od začátku do konce, tedy jak během sjednávání smlouvy, tak i následně po celou dobu trvání pojištění,“ popisuje fintech sjednávač Martin Švec, ředitel Simplea.
Není online jako online
Na realizaci online sjednávače se tým pojišťovny důkladně připravoval. Prozkoumal trh a porovnal stávající procesy konkurence. „Z průzkumu vyplynulo, že dnešní nabídky se jako online jen tváří, ve skutečnosti mají spoustu omezení,“ konstatuje Martin Švec.
Ukázalo se, že mnohé sjednávače bez telefonátu s operátorem pojištění nesjednají, jiné zas nabízejí jen osekanou a zjednodušenou variantu pojištění, která nepokrývá všechna rizika nebo kryje jen omezenou dobu – například 10 let. Další mají velice jednoduchý zdravotní dotazník, a umí tak pojistit jen zdravé lidi, anebo nabídnou hotové balíčky, které si nelze nijak upravit.
„Dalším chytákem bývá ocenění zdravotního stavu, které proběhne až po uzavření smlouvy – sjednáte si tedy smlouvu online, ale pojišťovna vám až na základě vyhodnocení zdravotního stavu jejich pracovníkem řekne, zda vás bere a za jakých podmínek. A to třeba i se zpožděním dvou týdnů. Mnozí lidé si tak mohou myslet, že mají pojištění vyřízené, a následně se dozví, že žádné nemají,“ popisuje další pasti Martin Švec a vysvětluje, v čem je online formulář Simplea unikátní: Pojišťovna jako jediná na českém trhu nabízí možnost sjednat si online skutečně kvalitní životní pojištění.
Konečně životní pojištění, které sjednáte opravdu online
Tým Simplea vytvořil nejen dokonalý online formulář, kterým lze sjednat smysluplné životní pojištění. Přináší i další vychytávky. Doporučí zájemcům rozsah pojištění na základě jejich životní situace, a to podle finanční situace a rodinného stavu. Rozsah pojištění si ale lze individuálně upravit.
Dalším příjemným plusem je skutečnost, že lidé při získání finální nabídky nemusí vyplňovat osobní údaje. Jejich identita se ověří přes BankID, kterou dnes nabízí už šest bank. „Také nic nepodepisují, smlouva je uzavřena zaplacením pojistného,“ konstatuje Martin Švec. A kdyby se lidé přece jen chtěli poradit, mají vždy k dispozici technickou podporu včetně možnosti nasdílení obrazovky, například při vyplňování osobního dotazníku,“ říká.
Propracovaný formulář chceme nabídnout co nejvíce lidem, proto se připravuje rozsáhlá marketingová kampaň, která bude cílit nejen na sjednávač, ale hlavně na pojišťovnu Simplea. Lidem budeme vysvětlovat, proč chránit svůj příjem i životní úroveň pro případy vážných zdravotních problémů a proč má smysl životní pojištění pro lidi splácející hypotéku.