Franšízám Partners market se daří, jejich obraty rostou.

8. 9. 2017

Přemýšlíte o tom, jak rozjet zajímavé podnikání v oboru financí? Velmi dobře rozjetý byznys představují bankovní a poradenské pobočky Partners market, a nemusíte být ani mistři z oboru! Vloni se franchisantům ve skupině Partners skutečně dařilo!

Franšízám Partners market se daří, jejich obraty rostou.

„Obraty Partners marketů rostly téměř o 50 %,“ říká ředitel franchisové sítě Martin Hrůša, který má sám praktické zkušenosti z oboru. Pomáhal například osobně rozběhnout první pobočku Partners market, kterých aktuálně v České republice funguje už 70. Dalším rozšířením poboček se pak plánují dostat se mezi přední bankovní sítě v ČR.

O dalším rozvoji franchisové sítě Partnes marketů, o požadavcích na nové franchisanty, i nemalých plánech s námi hovořil franchisový manažer Martin Hrůša.

„Loňský rok se nám povedl. Partners marketům se dařilo, obrat jednotlivých poboček meziročně vzrostl v průměru o 45 %. To byl také náš cíl. Obrat nejúspěšnějších poboček se vyšplhal na 500 tisíc korun za měsíc, ročně obslouží kolem 800 klientů a tato čísla plánujeme zvyšovat.“

Jaké další zásadní projekty a kroky čekají franchisovou síť v tomto roce?
Plány jsou jednoduché. Nadále pracujeme na tom, aby rostl obrat poboček, což se nám potvrdilo už v prvních dvou měsících. Partners markety meziročně rostou o více než 40 %. Také se letos více zaměřujeme na otevírání nových míst. Plánujeme se přiblížit hranici 90 poboček, tím vytvoříme osmou největší bankovní síť republice. Mezi franchisami pak tu největší.

Chystáte také rozšiřovat své služby?
Ano, rozšiřujeme nabídku stávajících služeb. Budeme mít více nových obchodních partnerů a také nových produktů. Zaměříme se hlavně na zhodnocování financí našich klientů. Obecně ale chceme, aby měl každý člověk ze středního či menšího města přístup k celé řadě finančních produktů, mohl si je porovnávat a vybírat. A neměl přístup jen k těm, které zrovna najde v lokální bankovní pobočce. Podobně jako u banky, ale může přijít přímo z ulice.

Na podzim jste nabízeli k převzetí hotové pobočky, jaká je aktuální situace?
Část poboček jsme již obsadili, ale nabídku volných poboček máme. Aktuální a podnikatelsky atraktivní je například Partners market v Berouně či Nymburku, dále pak spolupracujeme s UniCredit Bank u poboček v Dobřichovicích a v Přelouči. Jejich velkou výhodou je vybudovaná klientská základna v řádech stovek klientů a také velmi příznivé provozní náklady. Jsou to pobočky na místech s obchodním potenciálem, které chceme zachovat. 

Jak by podle vás měl vypadat váš ideální franchisant, co mu rozhodně nesmí chybět, a proč by si měl pro podnikání zvolit právě vaši značku?
Odpověď na tuhle otázku je jako hledání svatého grálu… Ale platí, že se daří osobnostem s kapitálem ve výši alespoň 500 tisíc korun, které dobře znají svůj region, chtějí osobně řídit pobočku a umějí vést lidi. Nemusí však být přímo z oboru financí. Velká skupina úspěšných franchisantů přišla z jiného oboru, umíme jim ve všem pomoci. 

Jakou pomoc od vás tedy mohou noví franchisanti čekat?
Shromažďujeme a zasíláme Vám aktuality z oboru franchising a podnikání. Chcete koupit franšízu, hledáte vhodný podnikatelský záměr? Od nás získáte zaručené nápady na podnikání i návody, jak podnikat a jak začít podnikat s franchisou víme nejlépe...Franchisantům pomáháme od prvních kroků, s výběrem lokality, pronájmem pobočky, vybudováním bankovního místa. Zajišťujeme marketingovou a IT podporu i software, stejně tak vzdělávání celého týmu pracovníků. Umíme poradit s náborem zaměstnanců a podpořit při budování klientské základny. Už po roce provozu generují pobočky průměrný měsíční obrat přes 300 tisíc korun.

Zdroj: Top Franchising.cz

0

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy.

Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit.

Více informací zde